
Hľadáme administratívneho pracovníka so sociálnym vzdelaním do tímu v Banskej Bystrici
Miesto práce: Banská Bystrica
Výška pracovného úväzku: čiastočný úväzok, plný úväzok.
Termín nástupu: ihneď
Mzdové podmienky: 1000,-€/ mesačne + štvrťročný bonus
Informácie o pracovnom mieste
Hľadáme kolegyňu/ kolegu do Centra Návrat v Banskej Bystrici na pozíciu administratívny pracovník so sociálnym vzdelaním, pre ktorého je zaujímavé prostredie stabilnej mimovládnej organizácie, ktorá dlhodobo (viac ako 25 rokov) pracuje v oblasti sociálno-psychologického poradenstva pre deti a rodiny.
Náplňou práce bude administratívna a operatívna organizačná podpora centra a sociálne a sociálno-psychologické poradenstvo v oblasti náhradnej rodinnej starostlivosti s dospelými, deťmi a dospievajúcimi vrátane terénnej práce v prostredí rodín, vrátane ohrozených rodín banskobystrického kraja.
Pracovník bude vykonávať tieto činnosti
● administratívne činnosti
● vedenie pokladne
● starostlivosť o služobné autá
● office manažment centra
● vyhľadávanie rodín s deťmi v náhradnej rodinnej starostlivosti
● poskytovanie sociálneho poradenstva individuálnou a skupinovou formou v rámci komplexných poradenských služieb, prípadne realizácia krízovej intervencie (na uľahčenie plnenia účelu náhradnej rodinnej starostlivosti vykonávané v prirodzenom rodinnom prostredí, v náhradnom rodinnom prostredí, v otvorenom prostredí)
● tímové plánovanie finančných aj nefinančných zdrojov pre komplexnú pomoc klientovi a jeho rodine a zabezpečenie previazania s individuálnym plánom klienta,
● sieťovanie služieb, aktivizácia komunity napr. aj formou prípadových konferencií,
● sociálno-právne poradenstvo ohľadom nároku na príslušné dávky v danej forme starostlivosti o zverené dieťa,
● práca s dieťaťom a jeho rodinou, ktorým bolo uložené výchovné opatrenie formou opatrení SPODaSK,
● odborná podpora a sprevádzanie pracovníkov, ktorí budú realizovať odľahčovaciu službu pre rodiča/dieťa,
● príprava, sprevádzanie a odborná podpora dieťaťu pri realizovaní kontaktu s členmi biologickej rodiny,
● príprava, sprevádzanie a odborná podpora dieťaťu a náhradnej rodine pri realizovaní programu práce so životnou históriou,
● poskytovanie skupinovej formy poradenstva a podporných programov pri práci s deťmi a rodičmi z náhradných rodín,
● realizácia odborných programov zameraných na podporu zdravého pripútania dieťaťa,
Zamestnanecké výhody, benefity
– ponúkame zaujímavú prácu v etablovanej odbornej organizácii, v tíme s dlhoročnými profesnými skúsenosťami
– ponúkame priestor na odborný a osobný rast, vrátane intervízií, supervízií, odborného vzdelávania
– ponúkame priateľské pracovné prostredie, partnerský prístup, priestor na zdieľanie a podporu s kolegami/yňami z celého Slovenska
– možnosť pružného pracovného času
– 5 dní dovolenky nad rámec zákona
– príspevok na stravovanie /gastrokarta/
– príspevok na vzdelávanie /po dohode/
Informácie o výberovom konaní
Termín zasielania životopisov je do 30.11.2023 na adresu eva.tetakova@navrat.sk
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore: sociálna práca
Vodičský preukaz: B
Prax na pozícii/v oblasti: sociálne poradenstvo, sociálno-právna ochrana
Počet rokov praxe: 3
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme nezisková organizácia, ktorá od roku 1993 presadzuje a podporuje návrat opustených detí z inštitúcií (detských domovov) do rodín. Našou víziou je prakticky a odborne prispieť k dosiahnutiu takého stavu v spoločnosti, v ktorom všetky deti budú prežívať detstvo v rodinách schopných poskytnúť im bezpečie, starostlivosť a lásku. Viac informácii na www.navrat.sk
Kontakt
Tel.: +421907518180
E-mail: eva.tetakova@navrat.sk