Podporte
nás
13.3.2025

Hľadáme človeka na PR a fundraising

Hľadáme človeka na oddelenie PR a fundraising. Mal by byť samostatný, zodpovedný, iniciatívny, flexibilný a systematický. Rád sa bude púšťať do nových výziev, mal by byť komunikatívny a je tímový hráč. Nevyhnutnou vlastnosťou je záujem a citlivosť v téme opustených detí, náhradných rodín a rodín v ohrození. Rád píše a má schopnosť tvoriť kvalitné texty pre rôzne cieľové skupiny. Táto pozícia je na dobu určitú – zástup počas materskej dovolenky.

Názov pozície a veľkosť úväzku: plnohodnotný člen tímu na oddelení PR a fundraisingu na 50 – 80 % úväzok (podľa dohody a prevzatých zodpovedností)
Nástupná mzda: pri 100% úväzku je 1100,-eur brutto (mesačne + flexibilná zložka mzdy vyplácaná každý štvrťrok)
Predpokladaný dátum nástupu: od apríla (podľa dohody)

Pracovná náplň PR a Fundraisingového oddelenia v Návrate. Vaša náplň práce bude závisieť od
rozdelenia zodpovedností v tíme po dohode
.

  • spracovanie komunikačných tém Návratu (spolupráca s tímom na vytváraní
    kreatívneho obsahu, ktorý oslovuje naše cieľové skupiny, hľadanie kanálov a
    vhodných spôsobov šírenia našich komunikačných tém, tvorba písomných
    výstupov a článkov, komunikácia s médiami a novinármi)
  • písanie článkov k našim témam, zodpovednosť za bezchybnú gramatiku
  • tvorba obsahu a spravovanie sociálnych sieti (facebook a instagram)
  • spravovanie web stránky Návratu (základné technické zručnosti pri
    zverejňovaní textov vo wordpresse)
  • tvorba jednoduchých grafických podkladov podľa dizajn manuálu (napr. Canva)
  • práca na tvorbe newslettra – Mailchimp
  • komunikácia s darcami
  • komunikácia s partnermi a vyhľadávanie nových partnerstiev
  • spravovanie a práca s CRM systémom Salesforce, práca s tabuľkami
  • koordinácia malých a väčších fundraisingových kampaní v spolupráci s
    externými agentúrami
  • koordinácia grafika pri práci na tvorbe odborných publikácii alebo zložitejších
    grafických materiáloch
  • písanie projektov a malých grantov
  • pomoc pri organizácii podujatí Návratu

Požiadavky na kandidáta:

● ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou
● perfektné ovládanie pravidiel slovenského pravopisu
● ovládanie spravovania sociálnych sieti Facebook a Instagram (pravidelné
zverejňovanie príspevkov, fotografií a videí, ktoré reflektujú hodnoty Návratu,
interakcia s komunitou na sociálnych sieťach, sledovanie engagementu a
predkladanie pravidelných správ o výkonnosti príspevkov a kampaní, práca
na udržiavaní plánovaných príspevkov a kampaní v súlade s marketingovými
stratégiami, znalosti v oblasti digitálneho marketingu a trendov v sociálnych
sieťach sú výhodou)
● práca z kancelárie v Bratislave
● účasť na každotýždennej porade PR a FR oddelenia
● účasť na porade raz do mesiace celého centra v BA
● účasť na plánovaní 2x do roka niekde na Slovensku
● návšteva všetkých centier do roka od nástupu (Banská Bystrica, Žilina,
Prešov)
● pravidelná telefonická a mailová komunikácia s kolegami v centrách (Banská
Bystrica, Žilina, Prešov)
● účasť na podujatiach Návratu

Požadované zručnosti:

Microsoft Office – pokročilý
Google Drive – základy
Mailchimp alebo iný neslettrový nástroj – základy
Canva alebo iný grafický program – výhodou
Salesforce alebo iný CRM systém – výhodou
Youtube – základy

Ponúkané benefity:

  • ponúkame priateľské a vzťahové pracovné prostredie, partnerský prístup
  • intelektuálne obohacujúce prostredie s možnosťou načerpania informácií v zaujímavých témach: psychológií, soc. práci, o rodičovstve…
  • možnosť účasti na odborných seminároch organizovaných Návratom
  • pružný pracovný čas
  • 5 dní dovolenky nad rámec zákona
  • príspevok na stravovanie (gastrokarta)
  • príspevok na vzdelávanie (po dohode)

Podmienky prihlásenia:

Prosíme o zaslanie životopisu, motivačného listu (pol A4), vypracovanie zadania. Zadanie: Navrhnite jeden status (na fb a ig) na akúkoľvek návratovú tému + druhý status na tému: biologická rodina dieťaťa vyrastajúceho v náhradnej rodine. Zdroj informacií najdete na stránke navrat.sk a adopcia.sk a našich sociálnych sieťach. Výstup vo forme: fb – text a fotka/grafický návrh postu, ig -text a fotka/grafický návrh postu a návrh 4 ig stories k tomuto postu.

Kontakt: v prípade otázok kontaktujte anna.kratochvilova@navrat.sk, ivana.bizonova@navrat.sk

Termín na podanie prihlášok: prihlášky posielajte do 31.3. 2025 na adresu anna.kratochvilova@navrat.sk, ivana.bizonova@navrat.sk

arrow-right
Infolinka

nielen o adopcii