
Hľadáme človeka na oddelenie PR a fundraising. Mal by byť samostatný, zodpovedný, iniciatívny, flexibilný a systematický. Rád sa bude púšťať do nových výziev, mal by byť komunikatívny a je tímový hráč. Nevyhnutnou vlastnosťou je záujem a citlivosť v téme opustených detí, náhradných rodín a rodín v ohrození. Rád píše a má schopnosť tvoriť kvalitné texty pre rôzne cieľové skupiny. Táto pozícia je na dobu určitú – zástup počas materskej dovolenky.
Názov pozície a veľkosť úväzku: plnohodnotný člen tímu na oddelení PR a fundraisingu na 50 – 80 % úväzok (podľa dohody a prevzatých zodpovedností)
Nástupná mzda: pri 100% úväzku je 1100,-eur brutto (mesačne + flexibilná zložka mzdy vyplácaná každý štvrťrok)
Predpokladaný dátum nástupu: od apríla (podľa dohody)
Pracovná náplň PR a Fundraisingového oddelenia v Návrate. Vaša náplň práce bude závisieť od
rozdelenia zodpovedností v tíme po dohode.
- spracovanie komunikačných tém Návratu (spolupráca s tímom na vytváraní
kreatívneho obsahu, ktorý oslovuje naše cieľové skupiny, hľadanie kanálov a
vhodných spôsobov šírenia našich komunikačných tém, tvorba písomných
výstupov a článkov, komunikácia s médiami a novinármi) - písanie článkov k našim témam, zodpovednosť za bezchybnú gramatiku
- tvorba obsahu a spravovanie sociálnych sieti (facebook a instagram)
- spravovanie web stránky Návratu (základné technické zručnosti pri
zverejňovaní textov vo wordpresse) - tvorba jednoduchých grafických podkladov podľa dizajn manuálu (napr. Canva)
- práca na tvorbe newslettra – Mailchimp
- komunikácia s darcami
- komunikácia s partnermi a vyhľadávanie nových partnerstiev
- spravovanie a práca s CRM systémom Salesforce, práca s tabuľkami
- koordinácia malých a väčších fundraisingových kampaní v spolupráci s
externými agentúrami - koordinácia grafika pri práci na tvorbe odborných publikácii alebo zložitejších
grafických materiáloch - písanie projektov a malých grantov
- pomoc pri organizácii podujatí Návratu
Požiadavky na kandidáta:
● ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou
● perfektné ovládanie pravidiel slovenského pravopisu
● ovládanie spravovania sociálnych sieti Facebook a Instagram (pravidelné
zverejňovanie príspevkov, fotografií a videí, ktoré reflektujú hodnoty Návratu,
interakcia s komunitou na sociálnych sieťach, sledovanie engagementu a
predkladanie pravidelných správ o výkonnosti príspevkov a kampaní, práca
na udržiavaní plánovaných príspevkov a kampaní v súlade s marketingovými
stratégiami, znalosti v oblasti digitálneho marketingu a trendov v sociálnych
sieťach sú výhodou)
● práca z kancelárie v Bratislave
● účasť na každotýždennej porade PR a FR oddelenia
● účasť na porade raz do mesiace celého centra v BA
● účasť na plánovaní 2x do roka niekde na Slovensku
● návšteva všetkých centier do roka od nástupu (Banská Bystrica, Žilina,
Prešov)
● pravidelná telefonická a mailová komunikácia s kolegami v centrách (Banská
Bystrica, Žilina, Prešov)
● účasť na podujatiach Návratu
Požadované zručnosti:
Microsoft Office – pokročilý
Google Drive – základy
Mailchimp alebo iný neslettrový nástroj – základy
Canva alebo iný grafický program – výhodou
Salesforce alebo iný CRM systém – výhodou
Youtube – základy
Ponúkané benefity:
- ponúkame priateľské a vzťahové pracovné prostredie, partnerský prístup
- intelektuálne obohacujúce prostredie s možnosťou načerpania informácií v zaujímavých témach: psychológií, soc. práci, o rodičovstve…
- možnosť účasti na odborných seminároch organizovaných Návratom
- pružný pracovný čas
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona
- príspevok na stravovanie (gastrokarta)
- príspevok na vzdelávanie (po dohode)
Podmienky prihlásenia:
Prosíme o zaslanie životopisu, motivačného listu (pol A4), vypracovanie zadania. Zadanie: Navrhnite jeden status (na fb a ig) na akúkoľvek návratovú tému + druhý status na tému: biologická rodina dieťaťa vyrastajúceho v náhradnej rodine. Zdroj informacií najdete na stránke navrat.sk a adopcia.sk a našich sociálnych sieťach. Výstup vo forme: fb – text a fotka/grafický návrh postu, ig -text a fotka/grafický návrh postu a návrh 4 ig stories k tomuto postu.
Kontakt: v prípade otázok kontaktujte anna.kratochvilova@navrat.sk, ivana.bizonova@navrat.sk
Termín na podanie prihlášok: prihlášky posielajte do 31.3. 2025 na adresu anna.kratochvilova@navrat.sk, ivana.bizonova@navrat.sk